Strony

czwartek, 20 sierpnia 2015

Zmiany,zmiany,zmiany...

Annyeonghaseyo ~♥

Przepraszam za moją długą nieobecność. Niestety nie należę do osób systematycznych. Każdą pracę, którą mam robić regularnie, odkładam do ostatniej chwili, albo w ogóle to zostawiam. Bardzo zaniedbałam ten blog. Wiem, że dużo osób z Polski nie jest aż tak bardzo zainteresowana Koreą. Postaram się to zmienić. Raz będę pisać o moich doświadczeniach i hobby, a raz o Korei, abyście mogli zobaczyć, że skośnooki są naprawdę ciekawi, a ich zwyczaje są totalnie różne od naszych. Dużo osób zniechęca się od razu, jeżeli usłyszą temat o Azji. Miałam ten sam problem. Wręcz uciekałam od Azjatów. Nie chciałam poznać ich tradycji i zwyczajów. Po prostu byli dla mnie obcy.Ponad rok temu, 21 lutego 2014 r. usłyszałam po raz pierwszy kpop'u w szkole. Puściła to dziewczyna bodajże z Chin. Była to akcja, gdzie studenci z różnych krajów przyjeżdżali do Polskich szkół i robili wykłady na temat swoich narodowości, a także ekologii. Na przerwie, tak jak już mówiłam, Azjatka puściła w sali koreańską piosenkę. Zakochałam się od samego początku. Trochę mnie przestraszył teledysk, stroje zespołu były dla mnie śmieszne, i trochę się zdziwiłam, że chłopcy ze wschodu mają na sobie make-up. Ale zauroczył mnie ich styl muzyki. Kiedy tylko przyszłam do domu, od razu szukałam na YouTube tego teledysku. Po jakimś czasie udało mi się ich znaleźć. Od tamtego dnia słucham kpop'u regularnie.
Ludzie, którym pokazuje nowy rodzaj muzyki, mają różne zdania na ten temat. Jednym od razu przypada to do gustu, a drugim wręcz odwrotnie. Nie chcą mieć z tym nic do czynienia. Myślę, że to właśnie dlatego, że nie chcą poznać bliżej kultury azjatyckiej, tak jak ja kiedyś.
Jeżeli lubisz doznawać czegoś nowego. Podoba Ci się poznawanie różnych kultur, to na prawdę zachęcam, abyś "skosztował" nieco kultury Koreańskiej. Na tym blogu będę dalej opisywała różne dramy i filmy, dodawała nowe piosenki, a także pokazywała moje nowe nabytki związane z Koreą. Myślę, że dzięki temu blogowi, niektórzy zostaną fanami kpop'u i poznają kulturę Koreańską.
Hwaiting!

Na zakończenie udostępnię dla Was piosenkę, dzięki której rozpoczęła się przygoda z Koreą.

♥ NU'EST- FACE ♥
__________________________________________________________________________


 Jr podczas koncertu ♥







Annyong~♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz