Strony

sobota, 29 listopada 2014

(4) Playlista szkatułki

Annyeonghaseyo ~♥

Jak tam u was ? Ja teraz leże sobie w łóżeczku z moją kicią i słuchamy NU'EST- Don't Wear Revealing Clothing. Ah... Bardzo podoba mi się ta piosenka. Stwierdziłam,że nie mam żadnego albumu z NU'EST i postanowiłam,że kupie sobie w grudniu album "Sleep talking" (3 Mini album) a po świętach, kiedy kaska będzie "RE:Birth". Oczywiście z plakatami w zestawie i kartami fanowskimi i oficjalnymi ^^ Już się nie mogę doczekać kiedy dostanę pieniądze na początku grudnia, gdyż sprzedaje dres Zagumnego :D Okej. To może teraz podam wam kolejną playliste szkatułki :3

1 miejsce:



2 miejsce:


3 miejsce:




 Myślę,że się podobało ^^
1 miejsce: NU'EST- Please don't ( Don't Wear Revealing Clothing) ♥
2 miejsce: BTS-Beautiful
3 miejsce: SHINee-Lucifer

______________________________________________________________


Annyong ~♥

2 komentarze:

  1. Nie znam tej piosenki ale z chęcią jej przesłucham. Jak kupisz płyte to pochwal się tu ma blogu :) będe obserwatorem twojego bloga, mam nadzieje, że do mnie tez wpadniesz bo sa pustki. Pozdtawiam i życzę Ci miłego dnia :) http://ostatnia-przysiega.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej szczerze mówiąc kompletnie nie jestem w klimacie, ale przyznam, ze piosenki są ciekawe. Nigdy wczesniej ich nie słyszałam :) Dziękuję za poszerzenie mojej wiedzy o Korei :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń