Strony

poniedziałek, 24 listopada 2014

27 listopada- Spełnione marzenie.

Annyeonghaseyo ~♥

Tak jak juz wiecie moim ulubionym zespołem jest Nu'est. We wrześniu dowiedziałam się,że Nu'est może przyleciec do Polski i zagrać koncert. Trzeba było głosować na specjalnej stronie. Bardzo się w to zaangażowalam z jedną dziewczyną z fanklubu. Długo rywalizowalismy z Finlandią. Myslalysmy,że nas wyprzedzą z głosowaniem, i tak się stało :( Lecz później na fanpage'u napisali,że Nu'est będzie i w Polsce i w Findlandii i jeszcze w innych krajach. Byłam bardzo szczęśliwa. W październiku w danym dniu wprowadzili sprzedaz biletów o godzinie 19:00. Ja do domu wróciłam o 19:30 i patrze na stronę a biletów juz nie ma. Wpadłam w histerie. <poważnie> Nagle na Facebooku jedna z dziewczyn napisła posta,że ma dodatkowy bilet. Nie zastanawiając się, napisałam do niej. Kupiłam bilet! No ale niestety tylko wcześniejsze wejście,a ja tak bardzo chciałam mieć fansing*. Na drugi dzień okazało się, że można było kupić jeszcze każdy rodzaj biletu. Niestey ale rodzice nie pozwolili kupić kolejnego biletu. Byłam smutna,ponieważ miałam szanse zakupić fansing. Dopiero gdzieś w listopadzie docenilam to co mam. Ja jadę na koncert! Inne fanki niestety nie jadą z różnych powodów, a ja jadę. Zobaczę mojego UB** na żywo i posłucham jak świetnie rapuje. Jestem szczęśliwa. Moje marzenie się spełnia!!
27 listopada wyjeżdżam z Katowic do Warszawy o godzinie 10:30. Po 15:00 będę już na miejscu. Dopiero o 19:00 rozpoczyna się koncert,wiec jest dużo czasu. JA JADĘ NA KONCERT!! Będę robić dużo zdjęć i filmów. Obiecałam wysłać zdjęcia i filmy dziewczynom, które nie jadą z różnych powodów. Dostałam chyba z 10 e-maili. Cieszę się,że mogę jakoś uszczęśliwić LOVE***.
Uff... Ale się rozpisalam :3 Dzisiaj nie dodam gifa JR,ponieważ jestem na fonie, na aplikacji a tutaj nie można dodawać gifów ;__; Dodaje moją facjate z bilecikiem :D
*Fansing- Możliwość zdobycia autografu od artysty i chwilkę z nim porozmawiać przy długim stole po koncercie :3
**UB (Ultimate bias) - Ulubieniec spośród wszystkich zespołów.
***LOVE- Tak się nazywają fanki fandomu Nu'est.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz