Strony

niedziela, 12 października 2014

Powrót ~♥

Witam wszystkich :D
Postanowiłam znów pisać na blogu. Jednak brakowało mi tego :c Chciałabym odświeżyć ten blog, zmieniając nieco wygląd. Wpisy też będą trochę inne.

 Jak już wiecie po moim opisie po lewej stronie ^^ Zakochałam się w Korei Południowej. Od stycznia br. rozpoczęłam swoją przygodę z k-pop. Moim ulubionym zespołem jest NU'EST ♥♥ Mój ultimate bias to JR *o* Najprzystojniejszy chłopak jakiego widziałam.

 Gif z nowego albumu "Shalala Ring" 










Myślę,że nieco już opowiedziałam o swoim nowym zainteresowaniu ^ ^
Po każdym wpisie będę wrzucała jeden gif z JR ♥

A teraz kilka zwrotów, które będę stosować:
Annyeonghaseyo - Witam! [ 안녕 ]
Annyong - Pa! / Na razie 안녕 ]
Kamsa - Dzięki! [ 감사 ]
- 1 [han]
- 2 [du]
- 3 [se]

Annyong ~♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz